kvcbebek Bebeğim dogdugundan beri meme , mama devam ediyoruz fakat biberon değişikliğinden meme reddi yapmaya başladı o yüzden sağıp vericem pompa ne almalıyım hiç bilmiyorum kullanıp memnun kaldıklarınıx neler
Seydaisik kvcbebek Bende seninle aynı durumu yaşıyorum bebeğim 3 aylık lansinoh un manuel olanını aldım memnunum :)
Oyku44 kvcbebek kesinlikle mochi.. O olmasaydı mastit oluyordum sağım gücü vakumlu olduğu için çok güzel. Baya etkili oldu benim için. Şuan 1 yaşında kızım var hala emziriyorum. Sağım çok önemli. Elektrikli de vardı bende ama o kadar çok canımı yakıyordu ki ve manuel kadar sağım yapmıyordu.
ozgeseyhan kvcbebek lansinoh elektrikli tekli ve mochi kullaniyorum. Çok memnunum ikisinden de iki aydır sagarak veriyorum bebeğime sütü 3.5 ayligiz.
hayalperest__ kvcbebek lansınoh elektrıklı al manuel gerçekten zor strese sokuyor ınsanı ellerınız çok yorulur yoksa ben eşimden yardım alıyordum utanıyordum da elektrklı aldım üstüne tişörtüme kapatıyorum Tv izliyorum belli olmuyor 🙂
Deletedmom_875 Seydaisik Bende ara sıra bunu kullanıyorum ama bazen 150 cc süt sagarken bazen 50 cc anca geliyor. Bazen süt alttan akıyor makineye dolmuyor. Böyle bir sorun yaşıyor musunuz?
Seydaisik Deletedmom_875 Her sağımda benimde aynı olmuyor emmediği için sütüm artmıyor günde 70-80 cc anca çıkıyor. İyice oturtun bende öyle bi sıkıntı olmadı 1 haftadur kullanıyorum yeni olduğu için olabilir Ya da
Seydaisik kvcbebek Bende lansinoh un elektriklisi de var ama manuel daha güzel bence. Benim işimi görüyor 😀 ama kim en çok neyden memnun bilemem bi anket aç kim ne diyecek😄
Deletedmom_875 Seydaisik ilk aldığımda benim de öyleydi 150den asagi süt sagmazdim ama 2 3 ay oldu arada sağım yapıyorum ama 50yi geçmiyor nedense. Bebegim daha kuvvetli emiyor belki de ondandır bilemedim
Seydaisik Deletedmom_875 Benim hiç emmiyor. Zaten bebek büyüdükçe çekim gücü artıyor bence seninki ondan :)
Bebegimm1 kvcbebek elektirikli kullanmadm ama manuel vardi gogsu tam bosaltmiyor ikincisi elleriniz cok yoruluyor hic pratik degil ben aldim iki biberon bile sagmadim o derece yorucuydu elimle daha hizli sagiyordum oyle soylim manuel alicaksaniz elinizle sagin derim ayni şey bence bana gore