Yasemin5 Bebeğim 3 aylık gündüzleri 3 uyku yapıyor. Ama süreleri çok farklı. İlk uykusunu 1 saat 15 dk ikinci uykusunu genelde 2 saati geçerek 3. Uykusunu ise çok kısa ya 30 ya da 45 dk da tamamlıyor. Bu normal mi?
9322 Yasemin5 benim bebeğim 6 aylık daha yeni yeni gündüzleri uyumaya başladı 😅 hele 3 aylıkken filan günde toplasan yarım saat anca uyuyordu. Tabii bizimki gece uykusunu çok iyi uyuyordu allahtan
Yasemin5 defnemihra çünkü bebeğim son uykusunu kısa yapınca 4 ten 7 ye kadar gece uykusuna kadar yani ayakta oluyor ve ağlama krizine girebiliyor uykusuzluktan
defnemihra Yasemin5 evet şaşırtıcı bi şekilde uykudan befret ediyor hala da öyle ama şuan en azından gece uyuyor
Yasemin5 9322 Kendi rahatsız olmasa problem etmiycem. Gece yykusuna doğru gözleri kısık bir şekilde önce sızlanıp sonra ağlıyor 7 den öncede çok erken yatırmak istemiyorum çünkü sabah 6-7 arası uyanıyor
9322 Yasemin5 doktora sormuştum gündüz uyumuyo bi sıkıntısı mı var acaba diye, bazı bebekler böyledir dert etmeyin demişti 😅