Omerligunler
Merhaba anneler bebeğim 2.y kontrolünde dr bingildagi küçülmeye başlamış dedi ama kafası olması gereken kadar büyüdüğü için sıkıntı yok dedi takip edeceğiz dedi bebeğim in gelişimi çok önde genel gelişimi yani başına böyle bisey gelen var mi