herseySeninleguzel11 Kızlar eşim tereyağı almış ama tuzlu 3 kg almış. Şimdi kurabiye için ayrıca almak istemiyorum fakat aşırı da tuzlu diyemem. Ben bu yağ ile tatlı kurabiye yapsam olur mu ki???