Kızım 26 aylık ama doğdu doğalı hep iştahsız maalesef. Büyüdükçe iyicene arttı iştahsızlığı. Hele ki şu son 2 haftadır çok zorlanıyorum. Dün hastaneye götürdüm kan aldılar vitaminlerine baktılar biraz demiri düşük çıktı ilaç verdi. Akşamda komşumla konuşurken kendisinin oğluna zaditen diye bir ilaç kullandığını söyledi oğlu baya iştahsızmış çok zayıfmış ama bu ilacın çok iyi geldiğini söyledi kaç yıldır da kullanıyormuş. Acaba aranızda kullanan faydasını gören oldu mu? Biraz araştırdım iştah açtığını söylüyor ama bilemedim yinede