emremine99 Kızlar gigsum neden ağrıyor acaba biliyor musunuz bir aylık bebeğim var emziriyorum süt mü kalıyor acaba da ağrıyor göğüs
Aybarsin_anasi emremine99 bebeğin göğsünü bosaltamiyo olabilir. Tamamen doydugunu düşünüyorsan emdikten sonra emzirdigin göğsünü sağabilirsin. Bunu ağrıyan göğsün için yapabilirsin. Sıcak su altinda masaj filan da iyi geliyo. Geçmiş olsun 🌸
ozgeseyhan emremine99 olabilir mastit olmuştur belki bende de oldu halsizlik de yaptı hasta gibi oldum sıcak duş aldım masaj yaptım duşta, sonra sagdim iki saatte bir sagdim rahatlasın diye enzirdikten sonra devamlı sağın süt kalmasın.
emremine99 Aybarsin_anasi canımsın Allah razı olsun bnde hemen sagdim ama çıkmadı eltrikli ile sagdim hani gatta 10 dakika tuttum sut gelmedi belki iki damla
Aybarsin_anasi emremine99 senden de canım benim. Olsun ne kadar çıkarsa çıksın sen sağ mutlaka. Bir damla bile çok rahatlatıyo. Ben zeytinyağıyla komple masaj yapıyodum