arveninannesii0 Kızlar merhaba, bebeğim mamayla besleniyor. 47 günlük ve tam 15 gündür 1 gram bile almamış. Sebebi ne olabilir sizce bi fikriniz var mı
Seydaisik arveninannesii0 Emziriyor musun? Eğer öyleyse sütün yetmiyor Ya da az olabilir. Arttırıcı besinlr tüket veya doktoruna danışarak mama takviyesine başla🤗
Denezmeh arveninannesii0 hangi mamayi kullaniyorsunuz ve mamanin arkasinda yazan miktarlarda bebeginiz iciyor mu mamayi acaba
Evaninanasi arveninannesii0 aptamil içmesine rağmen hiç kilo almamış mı? Mamayı değiştirmeyi deneyin isterseniz yaramıyor diyedir belki
Ruzgarsmom1 arveninannesii0 ben keci sütlü mama aldım baby goat doktorum önerdi kilo yapiyomus ama kokusu biraz kötü doktorunuza sorup bi deneyin isterseniz
Seydaisik arveninannesii0 O zaman en sağlıklısı doktora danışman🫶🏻 Belkide kullandığın mamayla alakalıdır
arveninannesii0 Evaninanasi dimi aklıma bu geldi ama aptamil de en çok kilo yapan mamalardan biri diye düşünüyorum
Evaninanasi arveninannesii0 her mama her bebeğe aynı etkiyi göstermiyor galiba. Çoğu kişiye bebelac kilo aldırmıyorken benim kızıma çok güzel yarıyor mesela. Doktorunuza da söyleyin tabi bu durumu
arveninannesii0 Evaninanasi ya çok sağolun yarın gideceğim doktora ama burada da annelerin deneyimlerinden faydalanmak istedim. Çok büyük bi sorun olmasından çok korkuyorum