Annesizanne Selam kızlar ben doğum yapalı 2 ay olucak kanamam vs durdu çoktan ama akıntım çok fazla oluyır ve kokulu akıntı oluyor böyle olursa doktora gidin diyorlar aranızda başına gelen var mı doktor nasıl bir tedavi uyguladı geçiyor mu
Sedefe Annesizanne benimde aynı şey oluyor ama ben hamile kalmadan öncede çok geliyordu ve evet doktora gidilmeli mantar enfeksiyon tarzı bişey kaşıntıda yapıyor aynı zamanda ne yazık ki
Annesizanne Sedefe hamileyken ve hamilelik öncesi mantar olmuştu fitil felan verdi geçmişti ama bu doğumumda akıntılar çok fazla olmaya başladı sürekli içimden bişey akıyor sanki kokulu şekilde mantar değil ama geçer mi geçmez mi bilmiyorum
A-A-54 Aynısı benimde başıma geldi acilden gittik antibiyotik ve fitil verdi enfeksiyon varmış içerde doktora gitseniz iyi olur
Annesizanne A-A-54 devlet hastanesinin acilinden mi yazdırdın canım kadın doğuma gitmeye gerek yokmu geçti mi peki akıntın
A-A-54 Annesizanne aynen öyle oluyor sürekli duşa giriyodum ne yaparsa yapayım geçmiyodu meğer enfeksiyondanmış normal akıntı devam ediyor ama en azından o ağır koku bitti
Annesizanne A-A-54 alttan baktımı canım benim sağlık ocağındaki doktorum da iyi ilaç yazıyor felan o yazar mı ki
A-A-54 Annesizanne evet rahim ağzına bakıyolar iltihap akıntıyı kontrol için sağlık ocağı belki yazmayabilir kadın doğumda muayene olmadan
Annesizanne A-A-54 dikişim felan düştü kalmadı canım ama alttan muayene olamam galiba daha geçen hafta spiral taktırdım çok acımıştı 😀
A-A-54 Annesizanne anladım şöyle oluyor dış dikişler iyileşiyor ama iç kısımdaki dikişler enfeksiyon kapabiliyor birde hamilelikte de öyle kullanmışsınız ya aynı benimde hamilelikte kullanmam gerekmişti sonra tekrar oldu iyiki gitmişim diyorum daha fazla çekmedim diye koku ve ara ara batma sızı oluyodu