Kızlar aranızda kullanan var mi ben aldım 800 gram normalde bebelac gold kullanıyorum kutuyu acar açmaz ağır balık kokusu yag kokusu bebeğim bile 150 ml icer normalde ama bu mamayi 75ml icti 7 aylık bu arada sizce vermeye devam edersem tiskindirir miyim böyle bisey yasayaniniz oldu mu