Hanımlar iki haftadır kakasını yapamıyor. Kayısı meyve suyu , zeytinyağı , fitil , lavman her şeyi denedim. Yok yapamıyor çocuk. Bugün randevu buldum çok şükür götürdüm. İdrar kan ve röntgen istedi. Hala bide kaka tahlili şok oldum. Zaten yapamıyor diye getiriyorum nasıl istiyorsa. Fitil verirsem o anlık yapıyor yoksa yapamıyor makatta kalıyor ben kulak vubuguyla çıkarıyorum. Sonuç 1 hafta sonra çıkacak o zaman ilaç başlarız dedi elimiz yine boş kaldı. Makarna , pilav , ekmek yedirme dedi. Peki ben şimdi ne yedirsem bağırsakları calisir. Şuan uyuyor kalkınca yemek isteyecek ne yapicam 😭