Ecem hanımla iyi ki yollarımız kesişmiş. Hatta haftaya 2. Görüşmemizi gerçekleştireceğiz. İkinci görüşme dediysem yüz yüze olarak. Her gün yazsam sabah akşam bıkmadan cevap verir o derece yanımızda oldu bu süreçte. Bizim alerjimiz 3. Ayda çıktı ve Ecem hanımla 4. Ayın ortasında tanıştık ve şimdi 6. Aydayız. Azar azar da olsa artık süt ürünü tüketebiliyorum ve ek gıda sürecide sorunsuz bir şekilde ilerliyor. Gönülden tavsiye ediyorum