AlyaMiraTy Bebeğim 6.5 aylık ek gıdaya başladık kabız oldu 3 gündür yapmıyor zeytinyağı armut kayısı hepsini denedim hala gram yok eczaneden ne alabilirim sizler ne kullandınız ??
Mlkhrn AlyaMiraTy bize doktorumuz dulcosoft önermişti. Günde 1 tatlı kaşığı veriyordum akşam. Genelde verdiğimin ertesi günü yaptı ikinciye gerek kalmadı. Doktor 1 tatlı kaşığı sabah akşam demişti.
Ilknurtuba21 Merhaba ek gıdaya geçiş döneminde normaldir , ben bebeğime ek gıdaya geçince kabızlık yaşamaması için pepişine birazcık zeytin yağı sürüyordum birde rezene demeyip 1 yemek kaşığı kadar içiriyordum 🙏🏻
Mlkhrn AlyaMiraTy bir de rezenenin bebeğe zararı yeni bilimsel yayınlarda kanıtlandı. İlk doğum yaptığım zamanlar süt yapsın diye çok içmiştim çok pişman oldum. Fitil çok yakıyor, son çare fitil aslında.