Emineeeeee aslında gündüz çok az uyanık kalıyor 2 3 saat falan uyanık kalıyor ama 3 gündür böyle 6 da uyanıp ağlamaya başlıyor emzirince susuyor meme arıyor sürekli doktora götürdüm doktor 3 saatte bir emzirmem gerektiğini söyledi çünkü 5 günde 500 gr almış ama durdurmanın imkanı Yok emzik alıyor ama bir süre sonra süt gelmediği için tekrar ağlıyor