Metealpbsr canım benim bak sen yaşamışzkm sana anlatayım bana yardımcı omirsan çok çok sevinirim çok sukjr ba zamana madar böyle bir durum uoktuy yeni doğum yapmadım bir aylık olduk bugün biz yenk doğum yapsam tamam bebek emmiyir diycem ama çok sukkr hiç uasamadim bu durumu iki günden beri sol göğsüm ağrıyor . Üçü değil sizlamma dehik biri domjnsa ağrıyor bende süt kalkuor belki bebek hepsiniihor dedim sagdim süt çıkmadı 10 dakika tuttum jatta makina sagdim yok cikmadi bilemedim ki