Kızlar bebişim 1 haftadır rahatsız viral enfeksiyon kapmış. İlk üç gün kendini Yüksek ateşle gösterdi sonrasında kusma ve ishal takip etti gaz da cabası klinik hastane derken acayip yorgun düştük. Neredeyse kendi kendine uyumaya başladı bende bunu fırsat bilip uyku eğitimine başladım sinyalleri verdikten sonrada yatağına yatırıp ağzına memesini verip kanını sıvazlıyorum 1-2 dakika içerisinde uykuya geçiyor. Tamamen iyileşince de inşallah devam eder bebeklerde alışkanlık edinme süreci ile ilgili bildiklerinizi paylaşabilir misiniz ?❤️❤️🥺