laremaven 2 aylık kızımda idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor iğne yazdı direkt. Aranızda bu durumu yaşayanlar var mı neden kaynaklı ne yapmak gerek acaba? 🥺
Tgbaspnr Benimde oğlumda çıkmıştı 4 aylıkken iğne yazdı üç günlük ardından 1 haftalık antibiyotik şurup verdi geçti çok şükür iğne çok iyi geliyor hemen etkisini görürsünüz geçmiş olsun
laremaven Kiraz_8 aslında gaz şikayeti ile doktora göründük aşırı huzursuz ve ağlıyordu doktorun verdiği gaz damlaları da pek işe yaramamıştı.aynı zamanda geçmeyen pişiği de mevcuttu kontrole gittiğimizde doktor kültür testi de yapalım dedi o şekilde anlaşıldı