Kzlar 27 sinde adet olmam grekiyrodu iki hafta geçti olmadım. Ksık ağrım siskinligim var. Şeffaf akıntım var her tuvalete girdiğimde karsilasiyirum çok değil ama sürekli. Ara ara basım dönüyor gbi oluyor. Evet hepsi hamilelik belirtisi ama devamlı test yapıyorum hızlı test negatif ckiyor. Dün de yaptım hızlı test ve negatif çıktı. Smdi bu tüm belirtiler neden oluyor başka sebebi ne olabkr
Hamile olmaktan da korkuyorum ama olmam yani korunuyiruzda anlamadm hcbsey