gezginannee Merhaba arkadaşlar oğlum 20 ağlık gece gündüz emmek istiyor..yemek yemesi önceye nazaran bir tık daha iyi ama çok çok iştahlı bir çocuk değil zaten..Öncelikle gece beslenmesini kesmek istiyorum 2 yaşında olunca da tümden kescem Allah izin verirse
LoveBug gezginannee benim kızım da 20 aylık aynı durumdayız yılmış durumdayım artık. Kimse tutamıyo çocuğu taktı mı takıyo. Pedagogla görüştük diş çıkarma dönemindeyse emzirmeyi kesmeyi önermedi gece beslenmesi de dahil. Diş ağrısı ya da hastalık dönemlerinde emme isteği artarmış böyle dediği için idare ediyorum ben de 😅