[silindi] yapacağnz et tavuk vs hepsi tam çözülmeli aklınzda olsun. Köpürmesi normal ama aldrn kaşıkla onları :) birde tavuk ben buzlukta da olsa çok uzun tutmam yapıncada aynı günde mutlaka tüketiriz kalırsada kedilere köpüşlere gider hemen ertesi gün bile tüketmeye içim sinmiyor. 🌼