Bebeğim zaten gündüz asla uyumaz yarım saat anca. Gece uyuyordu artık gecede uyumuyor perişan haldeyim elleri hiç rahat durmuyor kundak yapıyorum kundakta sıkılıyor ağlıyor açıyorum eliyle emziği çıkarıyor battaniye biseylerle oynuyor yüz kere uyanıyor emziği nasıl unutturabilirum onu cikarinca sürekli uyanıp ağlıyor bıktım ya