Bebeğim 1 ay 19 günlük ama hâlâ sarılığı geçmiyor ilk haftalar ışın tedavisi hastanede 2 kere yattık uzayan sarılık olunca karaciğer testi başka tahliller yapıldı şükür sonuç iyi dediler ama geçmiyor çok üzülüyorum sütum az prematüre doğdu üzüntü derken meme.arti mama veriyorum doğdu doğalı varmı aranızda yaşayan