Sosyal yardım desteği paramı çekemiyorum para yatmış olarak gözüküyor ama normalde PTT üzerinden mesaj gelirdi paranızı çekebilirsiniz diye ama gelmedi bankamatiktede para gözükmüyor ama e devlette paranız hesabınıza yatmıştır diyor sizce neden acaba