Denes benim bebeğim 2 aya girdiğinden beri 5 dakka zar zor emiyo ama 2 saatte bir emiyodu kilo alımıda iyi olduğundan doktorumuzda sorun değil dediği için dert etmiyodum hala 2 saatte bir emziriyorum saat tutuyorum resmen bu ara istemiyo 3 ay 4 günlük diliyle itiyo memede gülüyo iki çekip bırakıyo istemiyo yani belli dün hatta aç kesin aç diye sağarak vermek istedim resmen biberonu ısırıyo gibi yapıyo itiyo ben ağzına sıkıyorum zorla içsin diye😄 Sonuç 3 kere kustu peynir gibi🤦🏻♀️ Eşimde bırak aç değil demekki çocuk diyo ama ne biliyim sanki açmış gibi hissediyorum🤷🏻♀️