cigdemkstl_ Anneler merhaba 13 aylık kızım var hiç mama almadı bu zamana kadr anne sütü ve yemeklerle geldi. Geceleri emmek için 2 defa uyanıyor. Bu arı gece maması ne acaba hiç bilmiyorum kullansak yatırmadan önce mi içirilmeli nasıl bişey öneren var mı?
Beno cigdemkstl_ anne sütü verdim üçüncü ay kesildi formül mamayla devam ettim şuan yedi buçuk aylık bebeğim mama fiyatları bez vs çok zorladığı için ben geceleri yatmadan arilac gece maması veriyorum.gonul ister tabiki en iyisini güzelini alalım ama mecburen veriyorum tok tutuyor iciyo yada yiyo sabah kalkiyo.gunduz zaten ek gıda yiyo bir kere formül mama iciyor böyle mama arilac ek gıda üçlü kullaniyorum
Dilruba_1 Beno arilac gece maması veriyorum Arilac ve arı maması farklı mamalar mı ? cigdemkstl_ arı maması bende alacaktım da çok şekerliymiş vazgeçtim hipp ya da Hero baby daha temiz içerikli sanırım onlara bakın
Melisce Beno benimde bebeğim 7buçuk aylık gündüz ek gıda neler yiyor benimki çorba hariç hiçbişey yemiyor sürekli mama içiyor
Beno Dilruba_1 arı mamayı pişirmek gerekiyor o yüzden soğutmak uzun sürüyor pek tercih etmemeye çalışıyorum arilac hero baby ılık su ile çırparak yapılıyor o yüzden denedim ikisinide
Beno Melisce benim bebeğim ayının gerektirdiği herşeyi yiyor mesela bu sabah kaşar peynir pekmez yumurta yedi öğlen tarhana çorbası yoğurt verdim.aksamada ıspanak vericem aralarda meyve veriyorum ama genel olarak evde pişen yemeklerden yiyor tabiki bı kuru fasulye oturup yemiyor ama çorbaları pilav ıspanak makarna kabak yemeği köfte fırında patates havuç brokoli sayamadığım birçok şeyi yiyor