Betul-08 Kızlar bebeğim 4 aylık olmak üzeri 4,5 aylık olduğunda işe başlayacağım normalde 3 aylıkken başlamam gerekiyordu heyet raporu aldım bugüne kadar geldim ama bebeğim hala çok küçük bana ihtiyacı var nasıl yaparım siz nasıl yaptınız
Mrvll Betul-08 inanın ki bebeğin size ihtiyacı her dönemde var. Büyüdükçe hiç bırakmak istemiyor insan. 5,5 aylıkken başladım bende. Kısa süreli okuldayım, öğretmenim . Ama yine de zor geliyor şuan 7,5 aylık
BG123 Betul-08 Mrvll Ben de işe dönmeyi düşünüyordum 9 aylık olacak planladığım tarihte ama memede uyuduğu için dönemeyeceğim sanırım, sizin uyku beslenme işleri nasıl acaba
Betul-08 Mrvll bende yarım gün çalışacağım 1 sene ama hiç ayrılmak istemiyorum çok üzülüyorum kötü anne gibi hissediyorum çoğu bebek annesiyle büyüyor ben bırakıp gidiyorum gibi düşünüyorum istesem 2 sene ücretsiz izin alabilirim ama tek maaşla geçinmek çok zor olur rahat bir hayat için benimde çalışmam gerekiyor
Mrvll Betul-08 siz=ben 🙁o hissiyatlar anne olunca yüklendi bünyeye. Kesinlikle bizim de borcumuz, ihtiyacımız olmasa calismazdim. Bende ücretsiz izin bu sebepten alamıyorum. Birde biz ailelerden uzağız. Bakıcı tutuyoruz mecbur. İnsan ister mi ki yabanci birine evladini bıraksın. Ama onun geleceği için rahat konforlu bir yaşam için diyip avunuyorum bakalım
Betul-08 Mrvll aynı durumdayım bende iş nedeniyle ailelerden uzağım bizde bakıcıya bırakacağız Allah yardımcımız olsun herşey onların rahat geleceği için Allah yavrularımızı kötü insanlarla karşılaştırmasın
Mrvll BG123 yok memede uyumuyor bizim ki. Uykusu gelince ayakta sallanirsa uyuyor şimdilik. Beslenme olarak da biberon da tutuyor sorun yok o yüzden herkes besleyebilir
Betul-08 BG123 bebeğim emiyor ama memede hiç uyutmadım tam dalacağı zaman yatağa bıraktım sizde böyle alıştırasilirsiniz bebeğim gazlı bir bebek bugüne kadar destekli uyudu 4. Aya girmek üzere uyku eğitimi vermeyi planlıyorum şimdilik uyku arkadaşı aldım uyuyacağı zaman yanına koyacağım