0000Bahar Bol bol kucagina al sev onu. Kucagina alistiracaksin vs vs diyenlere kulak asma. Daha yeni dunyaya gelmis cocuk, kucaginda olmayacakta nerede olucak, sen sevmiyeceksinde ne yapicaksin. Sev, kokunu hissetsin bol bol, ve gaz problemini biz 7ci haftada olmamiza ragmen hala siddetli bir sekilde yasiyoruz. Sadece gogsumde kriz gecirmiyordu baslarda. Simdi biraz azaldi cok sukur. Cok kucagimda tuttum, cok birlikte yattik, gogsumde uyuyordu hep, simdi 7 haftalik ve uykusunun geldigini anlayinca gazini cikartip yan yatiriyorum yataga emzikte veriyorum. Arkasina ve onune battaniyeden rulo yapiyorum ki dusmesin one yada arkaya. Oyle kendi kendine uykuya daliyor. Normalde ben kucagimda uyutup sirt ustu koyuyordum aninda uyaniyordu. Ama yan koydugumdan beri, ve gozleri tamamen kapanmadan, kendi kendine uyumayi ogrendi.
Yani demem o ki zamanla olucak. Henuz sana cok ihtiyaci var.