Merhaba arkadaşlar bebeğim kabız sancıdan ne uyuyor ne duruyor helak oldu evladım. Doktoruna yazdım sabah yarım gliserin kansuk fitil kullanın dedi. Hemen aldım kullandık prospektüste 2 dk da etki eder yazıyor ama neredeyse 1 saat oldu hala yapmadı bebeğim. Doktoruna tekrar yazdım 12 saat içinde yapmazsa kontrole getirin dedi. Ama o 12 saat nasıl geçer bilmiyorum. Aranızda kullanan var mı? Geç etki eden yardımcı olurmusunuz?