Annesivekizi Kızlar 4 ay 20 günlük bebeğim. İlaç kullandığım için emziremeyeceğim, ilk defa mama vereceğim hangi mamayı tavsiye edersiniz hiçbi bilgim yok benim bu konuda? Bir de bir öğünde ne kadar içer bu ayda bir bebek
Aysegularici Annesivekizi ben Aptamil konformil kullanıyorum canım memnunum gaz problemimiz aşırı olunca almıştım memnunum 2ay 15 günlük kızım asiie gazliydi onunla rahatladık ama acımsı bı tadı var her bebek sevmiyor sizin gaz problemini kalmamıştır sanırım sma da güzel bı mama
busraalkan_ Annesivekizi ben bebelac kullanıyorum ama sma yada hipp daha iyi doktorlarda öneriyor ama almadan önce ilk araştırıp alın derim yada doktorunuzun numarası varsa arayıp sorabilirsiniz size en iyisini onlar önerir
Alperin_annesi Annesivekizi bebelac gold sevdi benim bebeğim sadece. Ama gold olan normal olan değil . Hipp aptamil sma hepsini denedim bunu sevdi kiloda aldırmadı öyle şişiriyor diyenler olmuş ama
Annesivekizi Aysegularici teşekkür ederim tadı farklıysa hiç riske atmak istemiyorum acil durum için alacağım çünkğ
Annesivekizi Dilara5 tadı nasıl peki bir de bazı mamalar alerji yapıyormuş öyle bişey duydunuz mu hiç
Dilara5 Annesivekizi başka mama denediniz mi bilmiyorum ama diğerlerine göre çok daha tatsız gelmişti bana özellikle aptamile göre ama bebekler seviyor
Annesivekizi busraalkan_ ne kadar çok çeşit varmış ya eczacıya sorup alacağım ama o da elinde ne varsa onu övecek büyük ihtimal
Dilara5 busraalkan_ bi çok mama denedim kızımda gazlı bir bebekte ve kaka yapmıyordu. Şimdi oğluma veriyorum combiotic olan ama birde normali var karıştırmayın teneke kutu
busraalkan_ Dilara5 alırken dikkat ederiz bebelacda pek sıkıntımız yok sadece boş şişiriyor kızımı bütün mamalar öyle değilmiş sanırım bebelac öyleymiş hipp mamasınıda bulmak aşırı zor trendyoldan sipariş vermek gerek
Annesivekizi Dilara5 benim sütüm buzluğa koyunca tadı değişiyor onu bile içmedi inşallah mamayı içer😒
Annesivekizi Alperin_annesi ya çok fazla çeşit var bunların farkı ne acaba? İnşallah sever boşa gitmez
Hilalnecibe Ben evolvia kullanıyorum çünkü anne sütüne en yakın mama özellikle glikoz olmamasına dikkat edin
Birprenscik Annesivekizi sma 2 comfort kullanıyorum gaz sindirim sorunu yok çok şükür normalde iyi kilo aldıriyor mama ama oğlum rahatsız bir bebek olduğundan yavaş aliyot
Annesivekizi Birprenscik annem de sma demişti ama hiç mama çeşitlerini bilmiyoruz çok fazla çeşit varmış. 1 ve 2nin farkı ne peki? Ben ayına göre diye biliyodum. Nerdeyse 5 aylık 2 mi alayım?
Alperin_annesi Annesivekizi mesela bebelac gold gazlı bebekler için özel üretim, düz bebelac ise gazlı olmayan bebekler için kullanılıyor diye biliyorum canım