Hanimlar kizim tam 1 aylik oldu kalca kontrolüne götürmek istiyorum ama özelde ki doktor 2-3 aylikken yapariz demisti, ama sanki ben ilk kizimda 1 aylikken yaptirdim diye hatırlıyorum. Özelinde muaynesi inanilmaz artmis devlete götürsem cocuk doktorundan randevu almam yeterlimi yoksa radyoloji bölümünden mi randevu almaliyim ?
Bu arada anne sütü ve mama aldığı halde 1.100 kilo almis saglik ocagi mama da aldigi icin az buldu kilosunu cok sacma geldi ama bilemiyorum azmi aldi acaba cidden ya