Kızlar bebeğim bu ara huzursuz. Ve biberon tutmayan bi bebek. Normalde 15-20 dk emerdi. Uykusunda uyandırmadan biberonlada 120 verirdim bazen bitirir bazen yarısını içerdi. Şimdi 5-10 dk emiyo. Mamayıda 30 anca içiyo. Besleme aralığınıda açtım ama aynı. Hiç acıkmıyo. Acaba büyüdükçe daha güçlü mü emiyoda hızlı doyuyo yoksa iştahsız mı