HappyKids Askı verdiğimiz üyenin de daha önce benzer konulardan uyarısı var.
Size daha önceki uyarıları mı soran oldu ?bu konuya yaptığım yorum üzerinden eleştiri yapmayıp eski konuları dahil ediyor olmanız bile adalet sisteminizi gösteriyor önceden de askı verdiniz o konular kapandı gitti zaten tekrar niye gündeme getiriyorsunuz verdiğiniz askınıza kılıf arar gibi😀 ayrıca küfür mü etmişim hakaret mi? Ayrıca kötü içerikli bir kelime kullanmama rağmen direkt uyarı vermeden askı vermeniz de hiç doğru bir yaklaşım değil
Burada acil bir durum söz konusuyken kadın doğumcu beklememesini doktora gitmesi gerektiğini yazdım yine söylüyorum burada acil bir durum varken kadın doğumcu beklenmez
Onca saçma gereksiz yorumları silmeyip askı vermeyip göz yumarken benim yorumuma dikkat çekiyor olmanız da şaşırtıcı
Şimdi bunları yazdım diye o hakkaniyetli yaklaşımınızla tekrar askı verirsiniz artık