ilayda92 başta ben de aşırı zorlanmıştım. Zamanla yavaş yavaş alıştım. Makas şeklinde olanla ilk zamanlar kestim de biraz büyümeye başlayınca onunla olmadı kullanışlı gelmedi bana. Ben normal bebek tırnak makasıyla kesiyorum. Üstüne törpü yapıyorum 5,5 aylık oldu hala bazen yırtıyor kalırken falan. Ne kadar kesersenkes şunu anladım bebek tırnağı bizimki gibi küt değil kessen de törpülesen de jilet gibi kalıyor uçları. Zamanla sivrildi azalacak heralde