Günaydın anneler,5 ay 25 günlük kızımın belirli bir uyku düzeni vardı,gece güzel uyurdu. Nerdeyse 10 gündür gece her saat başı,bazen yarım saatte bir kalkıyor. Gözleri kapalı ağlıyor. Emzirip geri yatırıyorum,ama artık ben de yoruldum. Bu ay aralığında Herkes mi böyle😮💨