Eliflina05 Kizlar bebeklerinizi nekadarlikken ayirdiniz odalarini ve nasil basladiniz surece ben cok endiseliyim bende cok alistim ayirma konusudunda cok tedrginim nasil baslicam bilemiyorum
Dilruba_1 4 aylık ayrı yatıyor zaten uyanmıyor ki uykuya düşkün yanında biri var mı yok mu umrunda değil tek istediği uykusu bölünmesin 😅 2 ay kadar yanında yattım sadece böyle iyi oldu baştan alışsın
Pnaronur Ben 3 yaşındayken yanimdan ayırdım 2ci hamileyim ozmn sen kendi odanda yatacaksın qrtik abla oldun dedim tama dedi şua 4 5 ay oluyor ayıralı hiç sıkıntı çekmedim cok şükür uykusu gelince kendisi gidi yatiyor
Eliflina05 Benim kizimda aralikta 1 yasina gircek gece cok kalkio emiyo da nasil alistrablrim blmiyorum