mucizeminnosum Gebelik tiroidi olup ilaç kullanan anneler emzirme döneminde ne zaman bıraktınız ilacı doğumdan sonra emzirme döneminde de bi süre kullancaksın demişti doktorum henüz kendisiyle görüşmedim ama size sormak istedim
Yusufhamza71 mucizeminnosum 2 eylulde dogum yptım o gun bırakmıştım denemek ıstedım açıkcası 2 aydır hıc ıcmedım dun saglık ocagında baktırdım tsh 4.46 cıkmıs galıba ılaca devam etmem gerekıyor benımde
KubraKaranKaya mucizeminnosum bende haşimato bar o yüzden ömrüm boyunca kullanacağım ama dozu için 1 ay aynı dozu kullan sonra kan ver ona göre bakılacak denmişti.
mucizeminnosum Yusufhamza71 ben de henüz tahlil vermedim devam ediyodum bugün arayıp sorucam doktoruma ona göre ya bırakırım yada tahlile giderim
mucizeminnosum Başlığımı değiştirmişler de ben emzirme döneminde kullanılır mı diye sormuyorum gebelik tiroidi çıkanlar ilaçlarını ne zaman bıraktı onu soruyorum ilginç yani okuduğunu da anlamamış başlığı değiştirmiş ama
Meryemhk Arkadaşım guatr ilacı hiç bir şekilde bırakılmaz ilacı hamilelikte nasıl kullandysan o şekilde devam edeceksin nasıl icmezsen gebelikte sana ve çocuğa zararı vardı şuanda öyle
mucizeminnosum Meryemhk benim normalde tiroidim yok ama gebelik tiroidim vardı daimi ilaç kullanmama gerek yok o yüzden normal hayatında tiroid hastası olanlar daimi kullanmak zorunda sadece emzirme döneminde bi süre daha kullanıp bırakıcaz dedi doktorum daha ne zaman bırakayım diye sormadım levotiron kullanıyodum
mucizeminnosum HonKiPonKiDoNiNo normalde tiroid hastalığı olmayıp gebelik tiroidi çıkanlar bırakıyo doktorum o yönde söyledi sadece ne zaman bırakcağımızı konuşmadık bu gebelikte şeker çıkıp normalde şeker hastası olmayanlar gibi yani
mucizeminnosum KubraKaranKaya yok benim normal gebelik tiroidim vardı normalde yok zaten en son tahlil yaptıklarında da doğumdan hemen sonra o zaman bile normaldi değerim sadece dahiliye doktorumla konuşmadık emzirme döneminde bi süre kullanıp bırakıcaz dedi ulaşıp sorcam bakalım ne zaman bırakıcam diye aslında belkide şimdiye bırakmam lazımdı ama arama fırsatı bulamadım bi türlü gecikti
KubraKaranKaya mucizeminnosum hamilelik troidi için vücudun toplanması 1 ayı bulur aynı dozda kullan sonra kan ver bırakmak için demişti.
mucizeminnosum KubraKaranKaya konuştum şimdi doktorumla bırakabilirsin dedi hatta içmene gerek yoktu şimdiye kadar dedi ben zaten tekrar bi kan verir baktırırım her ihtimale karşı ama normalde olmadığı için sorun olacağını sanmıyorum 🌸