Kızlar 5 aylık kızım var birkaç gündür gece 1.5 da mama uyurken içiyor sonra gece uyurken biz içirmeye calussakta içmiyor almıyor saat olmuş 9 resmen 7.5 saattir aç ama kabul etmiyor uyuyor :( gündüzde zaten zorla içen bir bebek ama geceleri de içmiyor nerdeyse . Ya biz 7 saatte acıkırken bebek nasıl durur ? Ve ben zorlamasam kalkmıyor da açlıktan … Ağlamak istiyorum korkuyorum bir şey olacak diye :(