Bebeğim 3 aylık 4 günlük babasından hastalığı kaptı soğuk aldı. Burnu hırıltılı sterimarl temizlememe rağmen tıkalı. Hep midesi ağzında bi de öksürüp duruyor çok fazla değilde sanki oyun yapar gibi ama değil de çözemedim. Sizin önerileriniz var mı anneler