Ceydaela merhaba her türlü beşiği deneyimlemiş bir anne olarak söylüyorum, ilk 5 ay anne yanı beşikte yatırdım , park yatagı deneyimledim asla uyumadı sevmedi( bu arada prk yatagın amacı seyahat içindir bebek için uzun süreli sağlıklı maalesef değil) 6 aydan sonra kendi odasında beşikte yatırdım istediğiniz gibi sallananlardan 10 aya kadar orda uyudu yatagın şiltesi kaliteli değildi , uyku düzeni bozuldu sürekli uyanıyordu ayaga kalkmay baslayınca inanılmaz tehlikeli oldu çünkü yatgın malzemesi de kalitesizdi ve bir yerini vursa ciddi anlamda yarılırdı ve yatak sallandığı için sürekli sallanıp duvara vuruyordu. En son montessori yatak aldım catısız. Bambidende iyi bir şilte aldım zaten onu yıllarca kullanırız tek kişilik yatak ölçüsünde. Ve inanır mısınız 2 hafta oldu. 2 haftadır bende rahatladım yavrumda. Gece uyandığında yanına girip sabaha kadar bende uyuyabiliyorum en azından , bu sayede gece beslenmesinide kesebildim. :)