ZeynepEceninAnnesii Kızlar merhaba, kızım 48 günlük oldu. Başlarda 10-15 dk emiyordu şimdi en fazla 5-6 dk emiyo sonra kendini geri çekiyo daha bi türlü veremiyorum memeyi almıyo. 3 kilo doğduk 1. Ayına kadar 4.5 kilo olmustuk. Şimdi sanki gözüme kilo almadı gibi geliyo. Var mı böyle az emzirip de bebeğinin kilosu iyi olan. Nolur moral verin bana çok üzülüyorum az emdiği için 😔 kilo almayacak diye korkuyorum.
Semrayys ZeynepEceninAnnesii ben 4 aylık kızım az emiyor diye süt sağmaya başladım beş ay her iki saatte bir sağdım ama emmeyi tamamen bıraktı iyi mi yaptım bilmiyorum ama Bebeğim çok çok sağlıklı geceleri uyurken bi süt sağıp yatsanız daha mı iyi olur ya da gündüz ama yine de karar sizin eğer doktorunuz mama verin derse kabul etmeyip sağmaya başlayın
Elmaliseker ZeynepEceninAnnesii benimku 20 gunden sonra hep 5 dk emiordu ve tek gogus asla biri bitti digerine geceyim gibi bisey olmadi doktora soledim o ona yeter dedi .. yetioduda ilk 2 ay cok guzel kilo almsti
Deletedmom507 ZeynepEceninAnnesii canım benim kızım da 1 ay 28 günlük gündüzleri seninki gibi çok az emiyor ama ben gece uykulu uykulu emziyorum geçen gün doktora goturdum kilosu gayet iyi dedi
Bukiki Bi dönem öyle oluyo bi kaç güne düzelir uykusunda emzirmeye çalış o zaman tutar büyük ihtimalle
ZeynepEceninAnnesii Bukiki uykusunda ağzını açmıyo açsa bile emmiyo genelde hep uyanıkken emziriyorum onda da az emiyo işte.
Bukiki Bi dönem öyle oluyo bi kaç güne düzelir uykusunda emzirmeye çalış o zaman tutar büyük ihtimalle
ZeynepEceninAnnesii 24_06_2019 benimki de düzelir inşallah, 2. ay kontrolünde az kilo almış derse doktor üzülürüm ya.. Sağlıgı yerinde olsun da tabii.
24_06_2019 ZeynepEceninAnnesii kesinlikle sağlığı daha önemli. Mama yiyip kilo almasındansa anne sütü alsın varsın kilo almasın. Mamayı aklınıza getirmeyin. Bu süreçte yapışık yaşayın sürekli memenizde olsun
ZeynepEceninAnnesii 24_06_2019 yok zaten doktor sütün yetmiyo kilo almamış mama verelim der diye korkuyorum o yüzden dert ediyorum bu kadar aslında.
ZeynepEceninAnnesii Paranoyaaa atak dönemini geçeli bi kaç gün oldu acaba etkisi sürer mi hala, inşallah geçer dediğin gibi canımm 🙏🏻
ZeynepEceninAnnesii Semrayys 2. Ay kontrolümüze az kaldı kilo durumuna göre doktora sorucam inşallah mama verelim demez. Dediğin gibi bende sağarım bi de öyle denerim canım, sağlıklı sıhhatli olsun da inşallah tabii herseyden önce.
ZeynepEceninAnnesii Elmaliseker ayy içimi ferahlattın canım ya, benim kızım da aynı dediğin gibi emiyo. İnşallah bizim de kilo durumumuz iyidir 💖
ZeynepEceninAnnesii Deletedmom507 kuzumm gece de emmiyo ki uykusu varken, bu gece zorlicam bakalım emecek mi. Öyle olsa dert etmem bu kadar.
24_06_2019 ZeynepEceninAnnesii canımm Bebeğin ağlıyorsa çişli bezleri dolu değilse doymadığını ordan anlayabilirsin
Elmaliseker ZeynepEceninAnnesii saat araligina dikkat edin ama benim oglan iki saatte bir kalkar emerdi kendi
ZeynepEceninAnnesii 24_06_2019 kuzumm öyle çok ağlamıyo bezleri de genelde çişli oluyo. Doyuyordur o zaman herhalde ?
24_06_2019 ZeynepEceninAnnesii çişli bezlerini 5-6 kez alıyorsan doyuyordur. Ama sen yine de takibini iyi yap bebeğini en iyi sen tanırsın. Sonuçta aç çocuk da ağlar durmaz yani