Misraninannesi1 ben 3 aylık kontrole gidemedim. 2 buçuk aylıkken gitmiştim. Şimdi 3 buçuk oldu. Kucağımda bile oturmak istiyor, ağlıyor. Ben de çok direndim daha erken diye ama kendisini kaldırmaya başladı iyice zaten. Bebeğiniz hazır olduğunun sinyallerini veriyorsa, doktor da önermişse başlayın. Ben de doktoruma soracağım randevu bekliyoruz.