Canlar merhaba oğlum 9 gündür kakasını yapamıyor doğuştan troid bezleri rahatsız çok şükür değerleri normal e döndü ama doktora danıştim hocam kakasını 9 güne kadar yapmıyor dedim ama gaz çıkarması güzel qmq yapmıyor dedim 10 güne kadar normal dedi dün saglik ocağına danistim hoca duphalac diye bir şurup.yazdi 2 seferdir veriyorum ama hala yapmadı 1 çay kaşığı zeytinyağı verdim masaj yaptım hala yapmadı başına gelen var mı boyle