Günaydın hanımlar 5 gündür çok kötü boğazım ağrıyor yutkunamiyorum küçükken de hergun boğazım ağrır ateşim çıkardı bademcik ameliyatı oldum sonra daha kötü oldu biraz soğuk nefes alınca direk boğazıma geliyor şunu yaparsan ağrıyı keser dediğiniz ilaç veya doğal şeyler varmi emziryorum çok ilaç kullanamiyorum. Önceden teşekkürler