Kızım 1 yaşında babasını görünce huy değiştiriyor. Kucağına yapışıyor asla ayrılmıyor hemde mızırdanıyor kucağında huysuzlanıyor. Eşimde işten eve gelir hemen haftasonu da hep bizimle. Özlüyor anlıyorum ama çok mız mız oluyor babasını görünce bana asla gelmiyor ve ne uyuyor ne yiyor. Gece bile emmeye kalktığı sırada babasını farkederse ağlama krizine giriyor ona gitmek için alıp emziremiyorum bile uuyutmak için. Kucağına yapışık mızırdanmasını asla anlamıyorum. Bide çok geç yatıyor ve gece kalkıp oturuyor uyuyamıyoruz tekrar. Babası da öyle çok oyun bilmez. Hep ben oynatırım ve çoğunlukla bana yapışık emer. Babasını görünce yüzüme bakmıyor kıskanmıyorum tabi ama temel ihtiyaçlarını bile yapamaz oldum