3cocukanasiii 30+6 da doğdu ohlum ilk 5 gün sütüm gelmedi.Kuru kayısı,kurudut,hurma, kuru incir bunu kaynatip blendirdan geçirip yedim,şok markette maltana var onu alip içtim.2 saatte 1 gece dahil mutlaka süt sağın.
Öncelikle zor biliyorum da sakin olmalisınız.Bebekleriniz sizi hissediyor.
Şuan sizden güç almaya ihtiyaçları var. Hep olumlu olun.Bu savası inanıyorum siz kazanıcaksınız.Bebeklerim evime geldi diye post acarsınız.
2 premature dogum yaptim 31 haftalikga kizim doğdu.Sormak istediklerinizi cevaplarim.
Bu arada son olarak doktorlar hep olumsuz konusur.Buna takilmayın.