26 günlük henüz. Aktif bir şekilde emdikten sonra (25 dakika ) uyuyor ve gece 3-4 saat uyuyabiliyor. Gündüz 1 saatte bir en geç 2 saatte bir uyanıyor o şekilde emziryorum. Ama gece bu sayı 3-4’e geriliyor. Sizce uyandırıp emzirmeli miyim yoksa uykusunu bozmamalı mıyım?