Senemkscu benim bebegimde oldu bizim ki 2 aya girmeye yakın başladı ama ve nerdeyse 2 ay devam etti, 3 aylık göz kontrolunde yeni doğan bebeklerde görülebilir dedi, ama bizin kızın gözyasi kanalı tikalida değildi, doktorumuz hicbirsey yapma o kendi kendine geçicek dedi ve öylede oldu ve sadece 1 gözü akiyodu hep.