Kızlar bazı şüphelilerim vardı, ara ara baş dönmem oluyordu yorgunlukdan diye düşünüyordum ama birde sanki bu aralar koku hassasiyetim oluştu, adet dönemime 2 gün var ama ben dayanamadım test yaptım, 2 3 dakika sonra teste baktığım da sanki silik bir cizgi gorur gibi oldum acaba gerçekten bir cizgi varmı yoksa bana mı öyle geliyor?
