Kızlar selam böyle bir post açacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. 1 ay 6 günlük kızım var, biraz önce bende ve babasında çığlık kıyamet ağlayan kızım babanesine gidince rahatlayıp uyudu. Simdi gene ağladı onda ama sanki bizimle bir bağ kuramamis gibi geliyor acaba hormonlardan mı böyle hissediyorum kafamda kurup üzülüyorum yoksa cidden kızım babanesini mi anne bildi artık kafayı yemek üzereyim yardımcı olun bana