Öncelikle çok geçmiş olsun benimde kızım şuan 3 ay 13 günlük ve 1.ayından beri sık sık oldu hemen götürdüm isilik döküntü defalarca farklı şeyler söylendi 15 gün önce kendimde de fark ettim cildiyeye gittik ve uyuz olduğunu öğrendik farklı tedavi yöntemleri var inşallah kolay atlatırsınız tekrar geçmiş olsun 🙏🏽