Hope77 Bugün 1 yasında oglumun atesi cıktı tüm gün 37.2 idi gece oldu mu 38,5 gördük sabahtan beri 3 kes calpol verdim dolvene asla ağzını acmıyor burnu tıkalı moral istiyorum 😓😢
ervakusunannesi Hope77 Rabbim şifa versin, ishal kusma var mı sadece ateş mi? Hastaneye götürün isterseniz kusması felan varsa serum takıyorlar biraz toparlar kendini yavrucak
esra91 Hope77 dr ye götürdüm ateşten boğaz enfeksiyonu dedi 10 aylık oğlum 20 gün sürdü antibiyotik kullandık çok şükür 2 gündür iyi 25-20 gün sürüyormuş banada geçti benimde 20 güne yakın sürdü
Agness Hope77 bizde dahil etrafimizdaki 5 bebek ki hepsi de 13,14 aylik ishal . Bu bir salgın miymış ?
HatunKisisi Hope77 ne salgını bu böyle yaa. Benim kızımda 39.5 ateşle acile gittik 2 saat önce elim ayağım titriyor hala vallahi ne olduğunu da bilmiyoruz
Hope77 ervakusunannesi ishal kusma yok cok şükür iştahsızlandı bugün 3 kez calpol verdim düşer gibi oluyor tekrar cıkıyoruz atesi sabah olmaz bize yavrular hasta olmasınn😓😓
Hope77 Agness bizde ve duyduklarımda ishal yok fakat ates burun tıkanıklıgı öksürük var her duydugum kiside benimde cevremde 7 kisi hasta hem bebekli hem anneli 😢
Hope77 HatunKisisi cok gecmis olsun benim oglumda 38,5 ateste suan inleye inleye yatıo calpol içirdim yine şuan 38 oldu düşmezde cıkarda acil yolları göründü bizede Rabbim şifa versin tüm bebişlere
Agness Hope77 evet gerçekten öyle. Dün akşama kadar istifra ettim bugün toparladim kendimi . Oglum da yavaş yavaş toparliyor . Allahim size şifalar versin inşallah